Svar på kommentar

Fick en kommentar angående mitt förra inlägg att jag inte vet så mycket jag heller. Vad är det jag inte vet då? Och hur kan DU veta att jag inte vet? Du känner mig förmodligen inte. Men är det nånting jag inte vet, så varför inte tala om det då? Hur svårt är det egentligen? Så löjligt att kommentera anonymt och låtsas som om du vet mer än vad jag gör.

Jag vet allt ska jag tala om för dig, och Christoffer har inte varit någon ängel. Folk tror att jag inte vet eftersom jag stannar kvar hos honom. Men som sagt, jag vet allt.

Sluta vara så jävla fega och vara anonym, säg istället vad det handlar om. Folk kanske TROR att jag inte vet, men de vet inte ett skit eftersom de inte känner mig. Herregud ta reda på fakta innan ni ens ska orka bry er. Så jävla töntigt och pinsamt att jag ens ska behöva skriva i min blogg för att folk faktiskt ska fatta att jag VET om allt som har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0