Tack SJ!!!

SJ har äntligen gjort nått bra!! Mejlade dom tidigare i veckan eftersom jag har försökt registrera mina biljetter och få poäng för dom men det har inte funkat. Typ 1000 poäng handlade det om, och det är mycket. Så jag mejlade snällt och frågade om dom kunde efterregistrera dom till mig. Jag provade innan jag reste men det funkade inte och man kan inte registrera resor efter att dom är gjorda.

  

Jag fick ett svar alldeles nyss att de hade efterregistrerat mina resor. Vart riktigt glad!! :D Jag trodde verkligen inte det eftersom jag tyckt att dom varit dålig på att svara på mejl förut på SJ och jag hade ju inga "bevis" på att det inte funkat att registrera biljettköpen. Men detta var ju superbra av dom! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0