Telefonhelvete

Vart ingen powernap tidigare idag men lite läsning i teoriboken vart det i alla fall. Kom också på att jag hade tvättstuga, så det blev att tvätta också ju. Missade typ hela halva Big brother och var nära på utbrott också, tack vare min kära mobil!!

Nu funkade det inte IGEN att ta emot sms för mig med den här telefonen! Blir galen!! Sist det hände mig satt jag på tåget ner till Gävle, tur jag inte var där nu iaf. Har säkerhetskopierat allt och uppdaterat telefonen så verkligen ALLT har ju försvunnit. Håller på att återställer det mesta nu som går, men den lägger in smsen nu och har gjort det i över en timme och den är på mars ännu. Det här kommer att ta tiiiid... Varför rensade jag inte mina sms före jag säkerhetskopierade? Skit också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0