Trött cheey vaken nuu

Har dragit upp herrn ur sängen för ett tag sen och han åkte till jobbet för 50 minuter sen. Och man kan ju undra vad jag gör uppe för jag är trött! Men jag har nästan alltid svårt att somna om direkt efter att han klivit upp och åkt iväg. Men idag var han faktiskt jätteduktig att kliva upp!! Det lär jag säga, sådär lite har jag nog aldrig behövt tjata och det var skönt :) Han är nämligen expert på att sova över och inte bry sig om när klockan ringer. Men idag var han duktig!

Nu ska jag krypa ner under täcket igen. Så var det nånting mer jag tänkt skriva men nu glömde jag bort det. Tänkte lägga upp två bilder från när vi var in till Gävle igår :)


Vovve fick följa med och sitter och spanar i bilen, och sen lille Knoddeeeen vid ratten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0