Inte alls glad tjej skriver några rader

Bra grinig idag ja, mmmjo tack! Tejpat fast hakan i golvet ifall jag skulle RÅKA bli på bra humör (ingen risk egentligen). Tänkte tröstäta lite BJ så provade jag köpa en ny och den var typ inte ens god. Lika man köper den man gillar bäst varje gång, så vet man ju hur det kommer smaka! Fast kanske var bra att den inte var så god så tröstäter man inte så mycket hehe. Ja, jag är emo.

Nu ska jag packa litegrann för på fredag bär det av till några plusgrader varmare hoppas jag. Ska man ta med nån tjockare jacka eller inte? Svårt att bestämma sig, skulle ju vara varmt men typ blåsa mycket några dagar så jag vet inte alls ja.

Så jaja nu lägger jag upp några bilder från i mars bara för att jag hade behövt den här skallepär nu eftersom han brukar få mig på bättre humör, så tänkte slå en pling till han sen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0