Banankartonger

Idag har det varit nästan fullt ös haha! Skulle upp typ vid tio och mamma väckte mig kanske hundra gånger men jag orkade verkligen inte, så vaknade halv tolv sen. Vi letade flipflops åt mig när jag ska till Turkiet men hitta ingenting, så ska fortsätta imorgon. Annars lär jag beställa ett par.

Sen har vi raggat banankartonger, vi fick ihop tolv stycken idag så nu har vi sammanlagt 19 st. Så det kan ju intresseklubben anteckna ;) Fast vi behöver typ dubbelt så mycket, minst. Vi har hundra miljoner grejer att packa när mamma ska flytta.


Ida visste inte vad en banankartong var haha, så tänkte bara visa om nån annan inte heller vet haha. Banankartonger och några bananer(?), hittade den på google iaf :P

Nu ska jag snart se någon film som börjar klockan nio, sen blir det kanske tidig kväll? Har varit helt död hela dagen, men brukar ju ordna upp sig till kvällen som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0