Dags för uppdatering

Nuuu tänkte jag såhär slänga in en liten uppdatering innan de börjar eka :P Kommer väl inte direkt ihåg vad jag har gjort i veckan, så det var väl inge viktigt. Har väl hängt med Ida varje kväll typ i alla fall och gjort lite bus och sånt där.

I fredags rensade jag och mamma lite i förrådet och så var vi på tippen och slängde massa grejer. Har ännu hundra miljoner saker att rensa men det skulle vi göra imorgon.

Igår var vi till mormor och morfar och hälsade på för de kom hem från Norge och min morbror (som bor i Stockholm) var också med. Sen kom Ida och vi tänkte bara kolla på film och tjocka oss hela kvällen men så blev det en jävligt impulsiv utgång istället haha.. Hemma typ tio över nio, duscha jättefort, välja kläder, sminka sig osv. Jävla stress var det! Tio i tio for vi och lämna Idas bil hemma och mamma skjutsa oss till Fjällnäs. Där var vi på förfest i typ 40 minuter och sen drog vi iväg till krogen. Snacka om stress, haha!

Var faktiskt rätt kul på krogen, fast det var väl för man inte hade planerat det. Träffade massa trevligt folk, och typ mina gamla klasskompisar osv :) Minns fan inte när jag var på krogen sist i Gällivare?! Förutom på studentbalen när det var onsdagspub, men ändå.


HAHA har världens jävla sjukaste blåmärken under mina fötter sen gårdagen?!

Som ni ser så ser mina fötter helsjuka ut sen igår. Om det beror på skorna eller på att jag gick hem från krogen utan skor vet jag inte, men ont har jag då i alla fall, det är inte skönt att trampa på blåmärken hela tiden ;) Kul att jag lägger upp bild på fötterna också, hatar fötter..

Idag har vi ätit hos mormor och morfar och sen har jag och Ida varit runt i hela jävla Gällivare och letat efter Malmbergbagarns baguetter men det var ju såklart slut överallt, utom OK i Malmberget och där fanns det en.. Kul, när man är sådär sjukt hungrig som man alltid är dagen efter, typ som att man kan äta hus hela tiden eller nått haha. Vi fick i alla fall dela på den haha.

Nu ska jag bege mig över till mamsi och kanske ta en dusch eller så ska jag bara sitta och glo. Eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0