Glad cheey

Idag har jag haft fullt ös med min mor. Vi åkte iväg vid tolvtiden och började ragga banankartonger, sen säga hejdå till morbror som åkte hem till Stockholm idag, ragga mer banankartonger, shoppa lite osv. Fast det här samhället verkar inte ha några flipflops? Och de vill jag ha när jag ska utomlands, man kan ju inte gå i gladiatorsandaler hela tiden, det är ju skitjobbigt. Sååå vi ska ragga vidare imorgon. Hittar jag inte några så beställer jag. Idag samlade vi ihop 18 banankartonger, så nu har vi 37 stycken ;) Intresseklubben kan anteckna det idag också. Och vi var hemma vid femtiden sen..

Idag är jag GLAD för att:
1. jag köpte på rea två bikiniöverdelar och en underdel för 200 kr (fast bästa mamma betalade!)
2. jag har hittat skitbillig (och bra) hundbur till bilen, kanske blir att köpa?
3. jag har hittat kallgarage som C ska göra intresseanmälan på, så slipper han ha bilen ute om nätterna


Den blåa kostade 89 kr (149 kr), underdelen kostade 59 kr (99 kr) och den gröna också 59 kr (99 kr)

Bikinitrosorna såg skitstora ut, så hoppas dom passar.. Annars får jag väl kötta upp rumpan lite innan då, borde ju hinna! Men har redan så stort arsle så det ska nog inte va några problem att få de å passa haha ;)

Känner mig heeelt död, har lust att gå och sova nu.. Men ska iväg en sväng och busa med Ida om en halvtimme tror jag, men sen blir det säkert tidig kväll. Om jag inte som vanligt blir pigg senare. Men imorgon måste jag upp tidigt så det blir tidigt i säng idag. Och nu har jag inget mer vettigt att säga sååå tjoflöjt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0