Nattinlägg säger vi

I lördags var vi och handlade. Märks det i frysen att jag skulle ha åkt hem eller? Bara färdiga matlådor att värma, fyfan skulle inte kunna äta nått av det, men pojkar är ju pojkar ;) Något bekväma av sig! Christoffer är inte direkt den som skulle ställa sig vid spisen och laga mat, ja på sin höjd steka korv och koka makaroner eller steka hamburgare. Vilken tur för han att jag inte tycker om mikromat, annars hade det nog blivit rätt så dyrt i längden.
 

Dafgård fulla frysen, Christoffer gillar när maten snabbt står på bordet tror jag, haha!

C har varit hemma från jobbet idag för han har så jävla ont i magen. Får ont i magen av att bara se han ha ont ja :P Verkar vara förjävla jobbigt för honom. Förmodligen har han fått magkatarr, tror han blir hemma imorgon också så vi får se hur det är med han då. Han sover i alla fall sen ett par timmar tillbaka, även om han inte har gjort annat än sovit idag.

Vi tände ljus tidigare, och för ett tag sen spraka de till och så kollade jag på ljusen, så har det flygit ner en sån där megamygga i ljuset hahah! Vet inte vad dom heter, typ harkrank tror jag. Mammamygga sa jag när jag var liten, och jag var jätterädd för dom men mamma sa att dom var snälla mot mig för dom åt upp de små myggorna så dom inte skulle suga blod av mig. Haha så det har jag trott när jag var liten, vet inte om det är sant faktiskt men tror inte det i alla fall?


Äcklig jävla långbent sak som tog självmord hehe..

Nu kommer ju den jäveln fastna i stearinet och förstöra ljuset när jag blåser ut det, för jag tänker då inte röra den! Ryser bara jag ser den, fyfan vad äckligt. Kommer in så många snuskiga djur när fönstret står öppet. Nää, nu ska jag skutta i säng, klockan är alldeles för mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0