Nattmat är gott

Blev lite varma natt-mackor med Christoffer när han kom hem från Sophie och Micke. Jag var aldrig dit för jag städade som en tok istället. Det är lika att fortsätta när man ändå så har kommit igång. Det är så mycket som ska göras och jag tycker det är så sjukt tråkigt att städa så. Men fyfan så jag har städat! Var helt slut efteråt. Gjorde varma mackor i ugnen med skinka, ost och oregano. Var jäkligt länge sen, och gott var det! Imorgon får Christoffer plocka sina kläder från golvet, sen ska jag dammsuga och skura. Kom just på att jag inte städat under sängen, så det får jag göra imorgon, har massa skit där kom jag på nu när jag tänker efter. Plus att jag ska rensa badrumsskåpet på min toalett också.

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på Jerry Springer med C innan vi går och lägger oss. Han sitter redan i soffan sen det börja typ, och jag sa kommer snaaart, så jag lär väl kubba dit. Blir nog lite oboy också framför teven, det är gott ibland det :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0