Tur att man inte är ensam

Trodde seriöst ALDRIG att jag skulle säga det här men:



Imorgon börjar skolan för alla i Gällivare. Själv går jag hemma och gör ingenting. Visst hade det säkert varit annorlunda om man hade ett heltidsjobb, det kan jag tänka mig. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle säga att jag vill tillbaka till skolan igen, men det är så tråkigt att gå hemma! Visst är det jävligt skönt att slippa allt, och alla läxor och skit, men det är inte själva skolan man saknar, det är att träffa sin klass och allt sånt. Sånt som man inte kommer att göra nå mer. Det känns konstigt, minst sagt. Det känns inte ens som att man har tagit studenten, fast å andra sidan känns det verkligen inte som att jag ska tillbaka till skolan imorgon heller så. Nää, nog är jag glad att det är över, men hade varit trevligt med lite sysselsättning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0