Förra veckan och lite sånt

Nu ska jag försöka mig på att skriva VÄRLDENS längsta inlägg i brist på annat och för att jag bara bloggade duktig i måndags och sen inte orkade. Så läs eller scrolla förbi, mmhej.

TISDAG,
Vet faktiskt inte riktigt vad vi gjorde då.. Förutom att en padda tydligen skrämde mig igen, men det skrev jag ju annars hade jag inte kommit ihåg att det var då. Vi var i alla fall till Kerstin och åt mat och så vart vi där till vi sprang in på Ica typ två minuter innan dom stängde. Sen var vi till Henke, och sen tror jag det var som Christoffers kompis fyllde år så vi åkte dit, och körde sen in till stan med hans kompisar och lämnade av dom.


Kerstin har höns ute på gården. Dom vart lite nyfikna när jag stod i fönstret och glodde på dom!

ONSDAG,
Så satt jag väl hemma och lodade tills vid femtiden då Christoffer kom hem. Lagade nån enkel tacogratäng som var to die for ungefär, fyfan vad gottttt! Sen åkte vi in till sista Sommarkväll och var där med Leo och Emma. Vi gick inte runt och glodde så mycket, utan gick på Buddys tror jag? och käkade mat och satt där och pratade. Sen åkte vi hemåt och då vart det läggdags ganska snart tror jag nog.

TORSDAG,
Det var då jag skulle lära mig steka plättar och jaa, det gick ju som det gick.. Men visst tusan lärde jag mig!! Blev riktigt grym tillslut ja. ;)

FREDAG,
Det trillade in lite folk här på kvällskvisten, var väl kanske egentligen främst för att Martin fyllde 20 men det blev så att vi var här ändå. Det var lugnt och fint faktiskt, och inga sura miner. Min kära pojkvän "däckade" halv ett haha :D Själv la jag mig halv fem för då for dom tre sista hem. Men han drack inte alls mycket, utan var helt tokslut efter jobbet och det förstår jag. Däremot så trodde alla att han däckade såklart, så dom började rita på han. Vi skulle in till stan och handla på lördag, så jag fick sitta och skrubba han med diskmedel medans han sov hahah! Som tur var så gick det bort ;) Var något grinig på att dom ritade på han för jag trodde det skulle vara betydligt mycket svårare att få bort.


Här var typ halva han klar, han fick massa fula saker på sig sen, sånt som folk brukar rita. Kul...

Skrattade liiite på morgonen när han vaknar klockan elva och frågar om jag är trött, och jag sa att jag var det men kunde inte sova. Och så tittar han på mig med skitstora ögon och säger "Älskling, jag kommer inte ihåg när vi gick och la oss igår..." helt allvarlig. Haha vad jag skrattade, och så fick jag berätta historien. Han var så trött så han minns inte ens när han la sig, stackaren. Så såg han bilden i kameran och skriker "Vad fan har ni gjort med mitt hår?!!?!!!" hahaha, så såg han inte att det var hundens gröna leksak. Tror jag dog lite haha. Söt kille, fast i kameran såg det faktiskt ut som att håret hade blivit grönt.

LÖRDAG,
Vi var in till stan och skulle handla, men skulle först till Jesper i Bomhus och lämna en sak han hade glömt i bilen. Vi blev där ett tag, sen följde han och hans tjej Matilda med och handlade och till slut så blev det så att dom följde med oss hem och skulle sova över. Vi var ute och åkte bil tills elva kanske? Sen åkte vi hem och så gick vi iväg till Lottagården för där hade Kimberly 18-årsfest. När allt var som roligast så slutade festen och vi traskade hemåt. Även om kvällen inte slutade skitbra så hade jag riktigt roligt! Tacka vet jag Matilda, hade jag inte haft henne hade jag nog inte haft lika kul. Hon kände ju ingen här ute, så vi svansade runt tillsammans under kvällen. Hemma och somnade vid femtiden skulle jag tro.


Jesper och Christoffer tog igen sin missade barndom igår.. Haha vad vi skrattade åt dom!

SÖNDAG,
Idag vaknade vi vid ett-tiden och det gick seeegt. Vid fem kom vi iväg till stan, och for till Valbo och hälsade på Hanna och Patric för Hanna fyllde år. Åkte därifrån vid nio och då stannade Jesper och Matilda kvar. Kom hem, duschade, hälsade på en kompis och gick hem sen. Förstår inte att jag orkat hålla mig vaken såhär länge, var så sjukt trött tidigare! Är dö-allergisk för det var tre hundar hos Hanna och Patric, så jag mår inte skitbra nu. Hoppas det har gått över tills imorgon.

Det var såååå nära att jag och Christoffer tatuerade oss nu i helgen :P Men vi orkade inte vänta för det tog så lång tid för dom andra, och vi hade andra saker inplanerade. Alla utom Hanna skulle göra nånting stort och sånt tar tid, så vi skippade det fast vi var nå sjukt sugna båda två. Så det blir en annan gång, men jag har bestämt mig precis för vad jag ska göra och vart och det har nog C också gjort. Kommer bli grymt!

Nu ska jag krypa ner bredvid min fina, bara två nätter kvar här nere nu :( Sen pyser jag hem, ska bli skönt på ett sätt att komma hem, saknar alla där uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0