Åker uppåt i landet

Igår gjorde vi väl inte så mycket vettigt.. Åkte till Ockelbo fram och tillbaka på kvällen, sen var Christoffer och körde nå folk. Vi tände massa ljus och tittade på Jägarna 2 fram till halv sex på morgonen, då la vi oss i sängen och låg där och pratade tills klockan var vid sju, sen somnade vi.

Sov rätt länge idag men det var ju inte så konstigt. Har duschat, ätit mackor, betalat räkningarna och packat typ allt. Bara datorn kvar i princip. Gruvar mig för hur fan jag ska lyckas få ihop väskan?! ;) Nu är det iaf bara matlagning kvar, sen om två timmar ungefär så åker vi iväg och handlar nått till mig att ha på tåget.

Och som vanligt när jag ska iväg är jag döstressad och panikslagen för att bilen inte ska starta (det är faktiskt inte säkert att den gör det...), att jag ska missa tåget osv. Ja men, folk vet ju hur jag är haha! Lite sådär lagomt skadad. Funderar på att ta med det mobila bredbandet så jag kanske kan facebooka lite på tåget? Får se, men blir säkert så. Hoppas i alla fall att tåget inte blir så jävla sent, det orkar jag inte med. Speciellt inte när jag har hunden med mig.

Blir "kul" att se hur det ser ut när jag kommer hem hit igen om ett par veckor. Jag är världens freak, allt ska vara på sin plats i kylen, skafferiet osv och Christoffer kommer säkert att röra om. Haha jag är verkligen inte normal när det gäller sånt där. Ser säkert ut som ett bombnedslag när jag kommer tillbaka, brukar göra det! Nu får Christoffer i alla fall sova ensam här för första gången, undra hur han ska klara sig utan sin hushållerska ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0