Läggdags

Julklapparna är inslagna och förda till Malmberget, gamla nagellacket är borttaget och håret är färgat. Har glömt plocka ögonbrynen kom jag på nu? Skit också, jaja kanske hinner imorgon annars får det vara för det är inte hela världen. Jag kom hem för typ en halvtimme sen, har varit ute och åkte lite bil med Ida. Var ett bra tag sen jag träffade henne! Men inte så konstigt i och för sig haha.

Imorgon ska jag ringa och väcka Christoffer vid halv elva eller elva, så sen när jag har gjort det tänkte jag gå upp och duscha. Nån gång där blir det väl julgröt till frukost och sen iväg till mormor och morfar innan Kalle Anka någon gång :) Julkänslan står på 0 men det blir nog ändring imorgon, det är mysigt med jul!


Mormor och jag förra julen, mitt hår var sjukt kort och slitet efter alla blonderingar! Men blev ju mörkt till slut för att det blonda slet så, och mörkt är det i år med, men bara lite längre än sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0