Sjuk, trött osv


Husse och hund igår, Nova hjälper Christoffer att spela haha?

Tur var det att vi satte på vinterdäcken igår för när jag vaknade tidigt imorse så hade det kommit snö! Rätt mysigt ändå, även om det inte är mycket. Hoppas faktiskt att det kommer lite mer så man får julkänsla. Klev i alla fall upp idag efter typ fem timmars sömn, vi for till Fjällbacken och skickade tillbaka julklappen samtidigt som vi hämtade upp Henke där och han följde med oss hem.

Har inte gjort så mycket idag, Christoffer har lagat mat och jag har nördat spel på hans telefon. Mår piss, inte skött min medicinering så nu mår jag inte bra. Men är huvudet dumt så får kroppen lida, att jag aldrig lär mig hur jäkla dåligt jag mår när jag slarvar med medicinen! Inte blir det bättre av att Nova tappar hår som om hon har cancer typ.. Jaja, nu ska jag i alla fall sköta mig som jag ska, för annars blir det jobbigt till jul när jag kommer hem till mamma.

Har inte direkt nån lust att blogga men slängde in en uppdatering i brist på annat. Nu ska jag dricka te och inbilla mig att det blir bättre, och kolla på sista avsnittet av Bonde söker fru. Inte för att jag har följt det men i brist på annat kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0