Fota bilen

Idag drog vi iväg till Statoil Hagaström och tvättade bilen i biltvätt för Christoffer ville att jag skulle ta lite bilder på den åt han, och ja då lär den ju vara ren förstår ni. Smutsigare än den var innan har den nog inte varit många gånger! Det var bara det att 1, det tog tid att köra till Statoil 2, det tog tid att tvätta den 3, det började mörkna ute 4, vi lärade hitta en "fin" plats 5, resten kan ni lista ut själva.

Bilder blev det dock, kanske inte på världens bästa plats (hade velat ha typ nå sjö baki egentligen) och i inte så jättebra ljus. Och jag som är petig med sånt där önskade att det hade varit liiite sol ute, och att jag hade ett stativ.. Behövs inte så ofta kanske men ibland hade det varit bra! Typ idag.


Nytvättad och fin! Som sagt, inte världens bästa bakgrund. Synd att träden speglar sig på huven också..

Vi handlade lite innan vi åkte hem också, och sen har vi ätit. Ska snart ta mig en stor fet tallrik med glass, maränger och chokladsås hehe... Det var länge sen jag åt glass faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0