Pissdag

Är något grinig och irriterad, men nu orkar jag inte vara det nå mer. Har varit ut med Ida en sväng och sen handlat B&J och tröstätit lite. Har världens jävla migrän för att jag har varit så stressad och irriterad under dagen. Nu är jag hur trött som helst, funderar på att gå och lägga mig? Men finns risk för att jag inte somnar och sen piggnar jag till och är vaken hela natten istället.

Hoppas på en bättre dag/kväll imorgon men vågar typ inte ens hålla tummarna? Ska på stan imorgon med pappa, och senare även med mamma. Så jag kommer nog vara sysselsatt, och inte sitta och bevaka SJ's och Trafikverkets hemsida helt slaviskt precis som idag hehe.... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0