Latmaskar och sånt där


Frågan är vem som är latast, husse eller hunden? Nova vägrar nästan alltid att kliva upp förrän siste man är uppe ur sängen, och ibland sover hon längre än oss också.. Hon är inte gammal, bara morgontrött ;)

Idag tjatade jag upp min grymt lata pojkvän ur sängen. Fast från första början så var han faktiskt uppe före mig men jag tvingade honom att komma tillbaka och lägga sig igen fem minuter till, men så råkade vi somna.. Fast jag vaknade efter tjugo minuter och klev upp. När latmaskarna (han och hunden) hade klivit upp så tog vi med oss hunden på långpromenad runt sjön. Vi gick åt andra hållet för omväxlingens skull, det kändes faktiskt längre att gå åt det hållet även om det nu inte är nån skillnad :P Sen har vi väl inte gjort något speciellt, vi var till Coop på Fjällbacken och handlade hem mer nudlar, billigt och bra. Tyckte inte nudlarna från Willys var goda så vi köpte andra istället.


Det blev såna här nudlar idag, fast hot and spicy!


Skulle skicka tillbaka ett paket idag men det var milslång kö till posten så jag ska göra det tidigt imorgonbitti.. Christoffer har precis dragit iväg till Valbo för att sätta på vinterdäcken på bilen. Så nu blir det nog teve för mig fram till klockan tio eller nått sånt skulle jag tro. Om jag inte somnar i soffan dvs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0