Allting kommer samtidigt, som vanligt


Sådär jättekul när allting kommer samtidigt ju.. Har som vanligt massa ångest för skolan, alltid lika trevligt. Hade velat få bort så mycket som möjligt typ NU på en gång så man slipper, men det går ju inte direkt. Typ allt ska göras eller vara klart före sportlovet, utom rapporten och bokrecensionen.

I mars skulle vi ha prov i webbdesign. Jösses säger jag bara. Undra hur det provet kommer gå till? Vill ha lov nu men samtidigt är det stressigt att tänka på att lovet närmar sig och att man måste göra allting. Tre skolveckor kvar, jag längtar alltsååå. Temadagar nästa vecka så har bara vanliga lektioner på torsdag och fredag (som är jätteslappa dagar), så den veckan kommer att gå fort. Nu måste och ska jag verkligen lägga i en högre växel, det ska jag fan göra. Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0