Calippo cola

Jag bloggar hur mycket som helst nu för tiden, typ 5 inlägg om dagen vilket aldrig har hänt förut såhär många dagar i rad? No life? Nä, men ju mer jag bloggar desto fler besökare får jag har jag märkt :)

Idag har jag bara ätit sju points så jag, Ida, Jossan och Jonte for på Coop för ett tag sen och köpte gott. Jag köpte två isglassar och en choklad, eftersom jag har 11 points kvar som jag får äta idag och jag var rätt sötsugen så köpte jag choklad för att jag faktiskt kunde göra det. Var det ens gott? Nej, det var inte det. Och det känns faktiskt bra! Så nu ska jag sätta undan chokladen och äta upp mina glassar istället, det är lite points i dom och dom är goda :)

Fick bli två såna här ikväll! 3 points (alltså 1,5 per glass) så det är bra när man är sugen på nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0