Femte besöket

Var på mitt femte inskolningstillfälle hos tandläkaren idag. Var inte så jättenervös, men ändå litegrann för jag visste att jag skulle få bedövningsspruta. Allt gick ändå bra och sprutan var inte så hemsk, förutom att det gjorde lite ont då och då, kommer inte riktigt ihåg varför men hon förklarade det bra i alla fall så jag fattade. Trodde aldrig nånsin att jag skulle klara av att ta bedövning såhär fort, men med bedövningssalva före var det inte så jättefarligt. Jag har ju aldrig fått det före så det var kanske inte så konstigt att jag har tyckt att det varit skit-obehagligt. Men ändå, ingenting som man vill vara med om direkt.

Nästa tillfälle är först om tre veckor så det blir ett tag. Kommer säkert vara hur nervös som helst då eftersom det är så länge sen och jag har säkert glömt bort att det inte är nå farligt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0