Hemma i tråk-hålan i ett par veckor nu


Christoffer och Nova på tågstation igår när vi väntade på tåget :)

Kom hem imorse, tåget var lite sent så kom innan tio istället för efter nio men det var ju inte så farligt. Hade engelska och äckligt lång svenskalektion idag som vanligt, men ingen religion så fick sluta tidigare än vanligt. Imorrn har jag bara religion, skönt det!

Jag är skittrött nu för man sover ju som inte så bra på tågen men de är en dålig idé att lägga sig nu när man börjar åtta imorrn, för jag kommer antagligen sova flera timmar om jag somnar nu. Ska gå och handla med mamma strax och senare äta. Som det känns nu så gör jag nog tidig kväll ikväll men det brukar ju aldrig bli så, så man ska väl inte säga nått egentligen.

Är arg och less och ja, massor! Har försökt boka tågbiljetter typ åtta gånger, både igår och idag. Lyckades betala tre av gångerna men resten sket sig, och de gångerna jag lyckades så drogs pengarna från mitt konto men kom tillbaka lika fort, och jag fick inga biljetter heller. Nähää, vad är problemet då?! Blir så less, priserna hinner ju gå upp ju längre man väntar. Ska prova sen med mammas konto och se om det funkar, annars får jag väl ringa dit eller så gå ner på tågstation och betala, och det är ju såklart dyrare än att beställa på internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0