Hundhår i foten

Okej, nu ska jag blogga om ett hundhårstrå i foten. Kanske lite i brist på annat bättre, men också för att varna för hur sjukt jävla ont det gör!

Har ni nånsin haft ett hundhår i foten? Som en sticka typ, fast ett hårstrå? Det gör så SJUKT ont. Det gör typ ondare än att trampa på ett häftstift, och då överdriver jag inte (för en gångs skull). Har haft ont på sidan av foten några dagar så tänkte jag fått nån blåsa för att mina skor är så stora, så kollade jag igår och så var det ett hundhår som låg under huden, skitäckligt!!


De var typ helt rött också fast det syns inte nu när jag ljusade upp bilden


Och en äcklig close-up! Så ser man att hårstråt sticker ut en liten bit på höger sida, blää haha!
 
Fick hämta pincett och dra ut hårstråt, sjukt snuskigt var det, det kändes skitäckligt när man drog ut det! Fattar inte hur det har kunnat komma på sidan sådär? Men förmodligen har jag haft den i skon eller nått och så har den krypit in dit, typ haha? Hade jag fått den under foten så hade jag då inte kunnat gå, det har jag haft förut och fyfan så ont det gör.


Huuujja, inte kul! Men nu är det borta i alla fall

Så kom jag på mig själv med att slänga håret på golvet när jag dragit ut det, smart?! Då hade jag ju kunnat trampa in det igen. Så jag fick ta upp det och så slängde jag bort det istället haha.

Nu har jag ju informerat er om detta så nu ska jag fortsätta att fundera på vad jag ska ha med på tåget imorrn som är GOTT men inte GODIS?! Hur kul är det att åka tåg i 12 timmar när man bantar, när det inte finns nyttigt godis som är gott? Vem vill äta fikonbollar, äppelklubbor och frysta bananer är det finns lösviktsgodis, choklad, chips, popcorn, ja ni fattar... Ångest!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hundhår som man sväljer ner kommer ofta ut genom fötterna. Har en strävhårig hund och är med om det lite nu å då. Skitont gör det!

2011-09-10 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0