Långpromenad i kylan


Kick och Nova på prommis idag vid Vassaraälven, något kallt men glada hundar ändå

Klev upp vid elva idag, fick sms av Lina som fråga om jag vela med ut och promenera. Hon kom hit strax efter klockan ett och vi promenerade och var hemma hos mig igen strax efter klockan tre. Då gjorde vi lite mackor och drack varm oboy. Vi har pratat om det mesta mellan himmel och jord, Lina har alltid varit som min lillasyster och jag ser henne som det än idag, även om vi inte alls umgås lika ofta som förut :)

Fastän jag vaknade på helt fel sida så lyckades hon få mig på bra humör! Fast jag känner mig lite grinig nu efter att hon har åkt hem, idag är nog inte riktigt någon bra dag känns det som..


En gammal bild på oss från mars förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0