Rätt så rubriklöst..

Jag vaknar alltid tidigt när det har vart fullt ös kvällen innan. Frågan är varför? Ställde klockan på halv elva för att jag och Christoffer ska till stan idag, men jag vaknade av mig själv och tänkte att vi sovit bort hela dagen. Jo tjena, klockan var inte ens tio haha!

Somnade i alla fall om till elva och klev upp för typ tio min sen. Ska väcka Christoffer och så ska vi duscha och äta frukost innan vi åker in till stan. Vi ska typ köpa hundmat, lämna in hans telefon, köpa hem några skedar och så kanske jag kilar på Gina tricot en sväng för jag har ju ett presentkort där :)

Nu håller jag på att hungra ihjäl så det är bäst att få liv i herrn så man kan fixa frukost nån gång. Annars äter jag själv, men det är inge roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0