Gårdagen i en massa ord och några bilder

Hade besöksrekord igår igeeen, kul! Fast konstigt för på lördagar brukar alltid statistiken gå ner och det förstår man ju varför, men så var det tydligen inte igår. Så nu lär jag blogga på för att inte förlora mina nya besökare, sen lär man blogga om vettiga saker ibland också det inte blir så tråkigt att läsa ;)

Igår åkte jag, Linnea, Alexandra och Josefine upp till Pernilla och började förfesta. Sen kom sex stycken andra tjejer också dit och vi spelade spel, pratade, drack, skrattade och hade oss. Var riktigt trevligt tyckte jag faktiskt. Vid elvatiden åkte vi upp till Harrys och där var det helt okej, inte jättekul men inte tråkigt heller. Var hemma redan halv två, då hade jag, Antonia, Pernilla (som körde) och Linnea lessnat.

Det är alltid lika kul och titta i mobilen och säga "jaha, vi tog visst några bilder igår", även om dom flesta är suddiga eller osmickrande haha. Tänkte bjuda på några som togs igår iaf:






Det var inte så många bilder men det brukar bli så. Synd att man aldrig kommer ihåg att ta med sig kameran när man är ut? Men iofs, har man den med sig så glömmer man ofta bort det för man är så upptagen med allt annat. Mitt vin var ingenting att rekommendera att dricka bara sådär, det var väldigt surt på nå sätt. Läste att det helst ska drickas till fisk och skaldjur och ja, det var nog mer ett mat-vin än att bara dricka sådär för att det är gott. Men det kan nog passa fint till ost och kex ändå, hehehe..



Jag var bakis imorse, fast inte så mycket men jag blir alltid det när jag dricker vin. Orkade mig knappt ut med hunden, så seg och sliten var man. Min snälla lillebror gick iväg på grillen och hämtade en nachotallrik till mig! Det är ju det nyttigaste man kan äta från grillen, i alla fall när man viktväktar. Fast gårdagens alkoholintag har ju ändå förstört en hel vecka nu, det är så sjukt mycket points i alkohol. Men ibland måste man få ha lite kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0