Jag vill ha lov

Var faktiskt duktig och la mig typ tio igår igen, blivit himla duktig nu. Fast så prata jag med Christoffer tills klockan var halv tolv, så jag somnade ändå inte så tidigt, typ efter tolv nån gång för det blev att skriva nå sms sen. Men sov enda till halv elva idag så det var väl rätt lagomt haha!

Imorrn är jag typ ledig, kanske skulle åka till skolan och prata med en lärare om Ida hade bil, så får se hur det blir. Hade ju vart trevligt att gå och promenera lite när man är ledig men kul att dom lovat typ -30 grader då, man blir ju såå glad :))))

Kul att man ska tävla i ridhus i helgen och dom har lovat uppåt -25 grader... Ska ta på mig hundra klädesplagg för annars kommer jag få urinvägsinfektion, och de är ju ingen höjdare. Fan vad besvärligt det är med tävlingar på vintern. Vet inte heller hur jag ska göra med maten för jag vill inte fuska i helg och det är svårt eftersom det oftast blir att äta ute när man är borta. Måste kolla om det fanns spis och sådär, så kanske det blir lättare. Men det är liksom så himla tjorvigt ändå...


SAKNAR DEN HÄR JA!!! Fel att det blir lov nu så man får åka ner och säga hej? Och försöka få ordning på han igeeen (riktig bråkstake är han), och toffla lite såklart, det är ju aldrig fel? Spola fram tiden!

Vill ha lov nu, men det är bara 11 skoldagar kvar. Det ska gå att genomlida. Har massor att göra, så det känns lite tungt. Och det är inte bara skolarbeten, det är annat också. Mycket ångest just nu.. Det är för att jag är för lat för att ta tag i allt som jag borde ta tag i, då får jag ångest. Men eftersom jag är ledig imorgon tänkte jag börja vara lite duktig i alla fall.

Nu ska jag rasta hunden fort, sen duscha jättevarmt och efter det kanske jag kikar på teve och dricker te eller oboy medan håret torkar. Sen blir det läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0