Vilket mörker

Just nu känner jag mig irriterad och grinig hela tiden, vilket i och för sig kanske inte är så konstigt med tanke på allt som händer och all skit som man får ta. Jag är helt sinnessjukt sötsugen hela tiden för att jag börjat om lite seriösare med Viktväktarna. Man brukar vara sötsugen första tiden och sen går det över. Vill att det ska gå över nu! Blir så grinig.. Har i alla fall kunnat stå emot varenda gång, och det är bra för om jag köper nått så ångrar jag mig bara sen för att jag har så dålig självdisciplin.


Snodde bilden från Google...

Nu ska jag fixa något att äta om jag hittar nått som duger. Bussen till skolan går om en timme, då har jag ett möte med en lärare och sen 13.15 är det någon föreläsning. Ska sluta 15.15 men hoppas att den inte håller på så länge eller att man måste sitta med nå uppgifter, känns rätt jobbigt att vara i skolan så sent för det är jag inte ofta längre.

Ikväll blir det årsmöte, kanske, tror jag? Vi får se hur det blir när det är så kallt. Sen ska resten av kvällen (om det nu blir nånting kvar av den?) gå till att bli på bra humör igen, jajamän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0