Already ready for takeoff

Hade bara engelska och en föreläsning på psyket idag så slutade efter halv tre istället för klockan fyra, skönt :) Imorgon har jag bara nån bokredovisning på morgonen som tar kanske 20 min? Sen halv tolv få veta betyg och hur det gick på religionprovet och på onsdag har jag bara engelska och sen få veta svenskabetyget, sen åker jag hem och hämtar packning och hund och hoppar på tåget!

Har packat allt som packas ska, i princip iaf. Och trots att jag har packat åt hunden också så har min väska aldrig vägt så lite! Jag har till och med packat ner 2,5 kilo hundmat och väskan är ändå inte ens tung! Det är typ otroligt haha. I och för sig så har jag typ massa kläder nere i Gävle redan, men jag har packat så lite så jag måste tvätta varje dag känns det som, fast det gör det alltid och jag packar ändå för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0