Bilder från nyårsafton igår


Blev nyårsmiddag hos mormor och morfar. Jag hjälpte mormor med maten.


Jonte och mamma (haha jag har två glas för jag drack både vin och cola)
 

Christoffer


Morfar gjorde en förvånad min, haha!


Vi åt honungsmarinerad fläskfilé med potatisgratäng och bearnaisesås, sjukt gott var det! :)


Och till efterrätt hade mormor gjort pannacotta


Sen for vi hem och drack cider, vin och öl och tog det lugnt bara och kollade film! Mamma var i byn och jag, Christoffer och Jonte var hemma.


Mina fina!


Fotade lite raketer från balkongen vid tolvslaget men hade bara korta objektivet på kameran så det blev inte så superbra bilder, sen var jag för lat för att mixtra med inställningarna också!




Min hund fick ha bomull i öronen för hon är rädd för raketer.

Skönt att man mår bättre än många andra idag! Vart inte alls mycket att dricka för jag hade ingen lust, vart varken fest eller gå på krogen men lika skönt var det ändå. Kollade en jävligt bra hockeymatch och myste istället! Nu ska jag och Christoffer hämta hundarna och promenera ner till Pizzabagarn för han vela ha en kebabrulle. Kanske tar en oxfilépasta från Manuella, eller så blir det nånting från grillen. Sen blir det att packa, handla och sånt för vi firar 110101 med att hoppa på tåget och åka ner till Gävle ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0