En lista om 2010

Årets bästa: min familj, mina vänner och min kärlek, att Nova vart uppflyttad till ag2 
Årets värsta: killertorsdagarna, matte B och spanskan på vårterminen, när min mobil tvärdog i februari
Årets händelse: kanske när Christoffer tog körkort, blev hur stolt som helst :)) och när han flyttade hemifrån (vilket iofs borde vara årets händelse mest för han kanske, men för mig med!) eller att jag skrev in mig på bilskolan typ hundra år efter att jag fyllt arton kanske? 
Årets fest: typ allihopa, fan så kul det har varit! 
Årets dag: 29 oktober, alltid min och Christoffers dag 

Årets present: måste nog vara min norrbottensring som jag fick av Christoffer när jag fyllde 18, har använt den varje dag sen dess! OCH min nya mobil som jag fick i november!!!!
Årets tår(ar): de har varit alldeles för många, och mest på grund av helt onödiga saker 
Årets person(er): Christoffer, och alla i min kära familj 
Årets låt: Your love is my drug, Stay, Only girl, Love the way you lie (+ part 2) och en hel massa andra! 
Årets film: jag minns inte alla filmer jag sett, men såg Dear John i december och den var bra

Årets lögn: är inte ens värda att skrivas ner, än mindre att kommas ihåg 
Årets nykomling: bland mina vänner är det då Martin 
Årets vän(ner): dom vet vilka dom är 
Årets kyss: varenda en med herr C 
Årets natt: minns ingen speciell, men förmodligen nån nere i Gävle med nå kul folk skulle jag tro! 

Årets ord: hojj, blä 
Årets skämt: dom gångerna bussen har kört ifrån en när man varit precis bakom 
Årets mysigaste: min fina pojk och alla fina stunder vi har haft 
Årets längtan: har alltid längtat ner till Gävle när jag varit hemma haha, sen längtan utomlands!! 
Årets månad: juli, nästan utan tvekan

Årets gräl: med en ögontjänare, riktigt patetisk och lättstött tjej måste jag säga, som låtsas vara så trevlig men snackar skit bakom ryggen om sina vänner och är allmänt otrevlig så jag lessnade
Årets beroende: min mobil, som alltid! 
Årets vill ha: pengar har nog alltid varit välbehövligt, mer eller mindre, och en katt!
Årets frisyr: inget speciellt med mitt tråkhår, kanske när jag har fixat det när det har varit dags för utgång, eller rättare sagt på våren när Micka har fixat det när det varit utgång 
Årets roligaste: vet ärligt talat inte? 
Årets tråkigaste: all jävla söndagsångest som man har haft
  
Årets vårminne: festerna och krogrundorna, och att vi söp typ varje onsdag för att orka upp till killertorsdag i skolan, fast det gick bra det med, tro det eller ej!
Årets sommarminne: varma dagar i Gävle och en resa ner till Skåne, och min kusins bröllop 
Årets höstminne: fick min nya dator och sen inga bra minnen, men när Christoffer var med om bilolyckan och min hund opererades
Årets vinterminne: min och Christoffers tvåårsdag, och tyvärr att min pippi som jag haft i sju år dog, Stockholmsresan, jul och nyår
  
Årets smärta: saknaden efter Nelly
Årets överraskning: jag vet inte, är så trött så jag orkar inte komma på haha! 
Årets besvikelse: alla gånger jag fick läsa nått hemligt
Årets läskigaste: tandläkarbesöken 
Årets konstigaste: min förstamaj-fylla, har nog aldrig varit med om något konstigare/värre/skämmigare, tur att det hör till det förflutna nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0