Hallon och plugg

Har druckit te men det gjorde ingen skillnad i halsen, lär väl gå och köpa halstabletter imorgon om det inte är bättre. Övningskörde hem från mormor, var länge sen jag satt bakom ratten men det gick bra. Mammas bil är svår att köra för det går inte att hitta dragläge och man kan inte köra på kopplingen men det går rätt bra ändå, fast jag tycker inte alls om att köra den.

Var grymt sötsugen när vi kom hem så jag tog fram lite hallon och åt och det funkar faktiskt. Bra det för hallon är det inga points i. Mumsade i mig allt så ska ta fram lite mer och sätta mig ner och göra samhällsen så man får den gjord och behöver inte ha nå ångest över det. Halllon till plugget är bättre än godis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0