Jag tror äntligen att problemet är löst

Mådde ju som en överkörd grävling på söndag efter att jag suttit i Martins säng rätt mycket i lördags och han har duntäcke. I måndags var första natten jag sov hos min mamma på ungefär två månader kanske? Har mått sjukt dåligt när jag sovit där, dels för att hundarna har haft sin fällperiod och jag har reagerat jättestarkt på dom. Därför har jag inte velat sova där och har istället sovit hos pappa hela tiden, för mina föräldrar bor som sagt grannar. 

Men jag har kommit på att jag förmodligen är allergisk mot dun också! Har nämligen alltid haft en dunkudde hos mamma, och det har inte spelat någon roll att min hund inte sovit i mitt rum eller att fönstret har stått öppet hela natten, har ändå vaknat med en kliande näsa och svullen hals. Det måste ju bero på dunkudden, för nu har jag sovit hos mamma i sex nätter utan dunkudden och jag har inte känt av nånting alls! Hundarna fäller fortfarande lite men inte mycket, men jag har inte ens reagerat på dom. Så kanske har jag äntligen löst problemet, inge mera dun för mig så kanske jag kan börja känna mig som en levande människa hemma hos mamma igen, för det gör jag nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0