Kalas och sen raggen en sväng

Hade minikalas idag eftersom jag fyllde år förra veckan. Orkade inte direkt bjuda hem någon men mamma och lillebror var här, sen kom pappa, Anne, mormor, morfar, Anna, Sofie och Ida. Hade bakat en egen tårta eftersom det inte skulle komma så mycket folk, men den var väldigt uppskattad och det finns inte en smula kvar av den ;)

Fick massa fina grejer, har ju fått en del innan men fick kläder nu, presentkort på Gina tricot (perfekt när jag åker till Gävle ju), Fantasy-duschtvål (Britney Spears) som luktar skitgott och dessutom glittrar, sen fick jag pengar och så. Och så tre liter vin av Anna, så ja där sprack ju planerna om ett nyktert år, synd de ;) Ida och Sofie skulle bjuda mig på thai också här framöver, gooott!


Tårtan som jag gjorde, var massa nonstop, vaniljkräm, grädde och gegg inne i den också.
 
Vid elvatiden drog jag, Ida och Sofie raggen typ en timme, för Ida tog körkort idag! Vi hämtade min lillebror och körde hem han och efter att vi släppt av Sofie sen så var vi ute och snurra typ tjugo minuter sen släppte Ida av mig hemma. Så jag kom hem strax före halv ett, alltså en timme sen. Är inte direkt trött men ska nog lägga mig ändå. Börjar först tjugo i ett imorrn så de är ingen panik, men lika att sova så länge man kan egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0