Laddar upp med ångest

Kryper snart ner under täcket i min äckligt kalla säng i mitt äckligt kalla rum. Vet inte vad det är för fel, fastän elementet står på högsta och är varmt så är det som att varmluften inte når ut i rummet. Laddar inför en sjukt tråkig måndag (som vanligt), med ångest-engelska till att börja med, sen svenska i TVÅ timmar och en religionlektion, sen hemma till halv fem. Kul?! Älskar mina nya måndagar, eller så inte.
 
Får glädja mig åt att tisdagen blir lätt och onsdagen ska vigas åt projektarbetet så vi tar väl och börjar typ tolv nångång och håller på så länge vi orkar och så långt internetsidorna räcker? Sen återstår det att se om jag hoppar på tåget söderut på onsdagkväll, eller om jag stannar hemma och tråkar. Det beror faktiskt helt på mitt humör, hade det varit idag jag skulle ha åkt så hade jag stannat hemma, men jag antar att jag rycker upp mig under veckan och tar mig ner ändå, annars skulle jag förvåna mig själv.

Kul att jag kom på att vi skulle läsa typ 20 sidor i religionboken tills imorgon? Och att vi har "förhör" i svenskan om nånting, vet ju som inte vad eftersom jag inte var på förra lektionen. Får försöka läsa igenom det som jag fick av Ida och se om jag fattar nått, så kanske jag kan nånting imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0