Lägger energi på att skratta åt puckon



Jösses vad jag är less på världens alla idioter och korkskallar (hur dum kan vissa människor bli? jag menar korkade liksom?), tänk vad skönt det skulle vara om alla kunde sköta sitt och skita i andra. Nä, jag citerar min käre pojkvän i detta fall; "Om alla kunna sköta sitt liv och skita i andras liv fan va folk ska lägga sig i saker som dem inte har ett skit med att göra". Nåja, vissa av dom får man ju skratta åt i alla fall, och det ska ju förlänga livet tydligen. Inget grinhumör nu nej, inga såna människor är värda att lägga energi på. Puss på världen!

Saknar mina katt-örhängen på bild för i övrigt. Inte för att de syns så bra, men ändå. Lär leta fram dom ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0