Landskapsringar



Christoffer gav mig gästrikeringen igår när jag fyllde år, har velat ha den hur länge som helst!! :D Förra året när jag fyllde 18 år så köpte han norrbottensringen åt mig och nu när jag fyllde 19 blev det gästrikeringen. När han köpte norrbottensringen var jag med och provade ut rätt storlek så jag visste att jag skulle få den men den här gången åkte han efter jobbet och skulle köpa den, men han sa att den var slut och att han köpte nå annat istället fast han lurade ju mig såklart.

Det är ju ganska självklart varför jag har en norrbottensring, eftersom jag är född i Norrbotten och bor där. Gästrikeringen kanske någon undrar varför jag ville ha, men jag har en del av mig själv här nere känner jag, och jag är här så ofta och som det är nu så kommer jag kanske att flytta ner hit sedan.

Min norrbottensring är inne på lagning nu eftersom den har gått sönder, lämnade in den förra veckan så den är säkert klar tills jag kommer hem och då får jag ha båda ringarna på fingrarna :)


Kommentarer
Postat av: ido

men åhh! den var ju typ snyggare än norrbottenringen :(

2011-01-10 @ 00:11:26
Postat av: Malin

Hej! Vart köper du/din pojkvän dina ringar? och vad kostar dom? :) skiiit fina

2011-07-07 @ 13:13:51
Postat av: Malin

Heej! Vart har du/din kille köpt ringarna och vad kostade dom?

2011-07-07 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0