Mitt nya schema?

Klev upp 20 minuter före bussen gick idag, istället för 10 minuter som det brukar bli. Skönt att inte behöva stressa, fast precis när jag skulle gå till bussen så skrev Ida att jag kunde åka med henne om en halvtimme. Och jag var ju redan klar med allt då, så jag hade så lust att gå och sova en halvtimme extra men satt och ugglade istället bara, så jag var död i skolan idag men vi hade ju ingen lång dag.

Hade velat ta en långpromenad med hunden men jag måste fan sova litegrann för jag har saker att göra ikväll. Funderar på att gå senare i alla fall, måste komma igång lite bättre med det igen. Kanske blir det vägning imorrn också, får se om man vågar.

Som det ser ut nu så kommer mitt schema se ut såhär, kanske inte hela men under en del av terminen i alla fall, och det tänker jag inte klaga över! Hoppas verkligen att det blir så, helst hela terminen :))) Men så tur har jag förmodligen inte? Fast det verkar som att det kommer se ut såhär ett tag i alla fall:
 

Måndag: 11.10-15.50, tisdag: 8.00-12.05,
onsdag:
8.00-12.10, torsdag: 13.00-14.50, fredag: 10.55-15.00
 
Hur skönt vore det inte att få gå efter det här schemat hela terminen?! Visserligen blir det inte så stor ändring om jag inte får det, mer än att jag har lektion typ 8.00-9.30 på torsdagar och fredagar, fast det känns jobbigt. Sen har vi ju projektarbete schemalagt också men jag vet inte om vi kommer ha det på lektionstid eller passa in det på nån annan tid när vi väl ska ha det.

Nu ska jag ta en powernap på soffan hade jag tänkt, för jag kommer inte kunna hålla mig vaken, gå på möte och plugga till psykologiprov ikväll annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0