Nyårslöfte

Jag tycker inte om nyårslöften men jag har valt att ha ett löfte i år, för mitt eget bästa. Det löftet är att uppnå delmål 1 och delmål 2 i min viktnedgång, då kan jag känna mig nöjd. Sist jag vägde mig var för 6,5 veckor sedan och då hade jag 3,5 kilo kvar till mitt första delmål, och 8,5 kilo kvar till mitt andra delmål. Jag har givetvis gått upp under jul/nyår, vet dock inte hur mycket eftersom jag inte har vägt mig men det är nog några kilo julmat som sitter kvar ;)

Igår började jag med viktväktarna igen. Jag känner mig sporrad att börja gå ner i vikt! Känns som att om jag sköter mig så kommer jag att kunna ha uppnått delmål 2 under detta år. Och efter det har jag bara 2 kilo kvar till mitt slutmål! 5 kilo till mitt "drömmål", men det är bara en dröm för jag vet inte om jag kommer att kunna väga så lite med tanke på min kroppsbyggnad. Men nu kör jag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0