Ser fram emot helgens ledighet redan idag

Skulle ha haft skola 8.00-12.50 idag men igår surra jag med några klasskompisar och vi kom överens om att vi förmodligen inte har nån svenskalektion klockan åtta. Så jag skulle ta bussen 8.26 och hinna till filosofilektionen klockan nio. Jag försov mig såklart imorse (hehe duktigt, första dagen och allt), vaknade tjugo över åtta så jag skulle inte hinna med bussen så jag skrev det till Ida, som svarade att vi inte hade nå filosofilektion? Vi skulle bara få veta nått betyg fick jag höra av en annan klasskompis sen, och att vi dessutom inte behövde ha nån religionlektion så jag hade ingen skola idag, första dagen haha.

6 lektioner plus ett prov kvar till helg, sköönt! Fast kanske till och med mindre? Med tanke på att vi hade varken filosofi, svenska eller religion idag, och det ska vi ha imorgon. Får väl hoppas på det bästa helt enkelt! :) 
Onsdag 08.00-13.15, torsdag 10.30(?)-13.30, fredag 12.40-15.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0