Skola, prov och förkylning?

Hade temadag i skolan idag om vidareutbildning. For på informationen men ingenting intresserade mig så jag åkte hem, sov ett tag och pluggade till provet istället. Skulle ju ändå inte få ut något av dagen eftersom jag inte tänker plugga vidare, och ingenting av det som skulle pratas om på alla olika föreläsningar verkade spännande för mig. Så hellre lite extra tid till att plugga tänkte jag, för det behövde jag ju verkligen.

Provet gick faktiskt bra tror jag? Det kändes så. Godkänt får jag nog i alla fall, så då är det ju avklarat. Måste skriva klart samhällsen ikväll, den skulle ha varit inne i fredags men jag har verkligen inte vetat vad jag ska skriva så mamma ska hjälpa mig ikväll. Kunde hur som helst inte få mer än godkänt sa min lärare, kul att veta det sådär två dagar innan den ska lämnas in. Hade jag vetat det före (vi har ju liksom haft typ tre månader på oss att skriva den) så hade jag kunnat ändra och göra om det som var orsaken till att jag bara kommer få det betyget vad jag än skriver just nu.

Tror dessutom att jag håller på att bli sjuk? Har ont i halsen, men inte mer än så. Antar att Christoffer smittade mig i helgen för han blev sjuk då. Han blir alltid sjuk när jag är hos han, men som jag sagt förut så beror det på att han typ inte vill ha två täcken så vi har bara ett och jag snor alltid hela under natten så han får ligga utan och är helt iskall när han vaknar och håller på att frysa ihjäl. Tjatar alltid om att vi ska ha två täcken, så nästa gång jag åker ner ska jag ordna det direkt så han slipper bli sjuk igen, och jag också för den delen för jag blir ju såklart smittad med mitt dåliga immunförsvar och när man ska pussas på det dessutom ;b


Min svartsjuka hund velade göra oss sällskap när vi tog en powernap förra veckan. Hon älskar Christoffer, tror att hon blir svartsjuk när hon inte får ligga närmast han haha :) Han är typ gud för henne..

Nu ska jag dricka en kopp te så kanske halsen gör mindre ont, sen ska vi åka iväg till mormor och hälsar på. Morfar är på sjukhuset i Sunderbyn i två veckor så han kommer hem först i helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0