Svar på en söt kommentar

Postat av: Malin, 2011-01-23 @ 00:58:15, om En sommar och en pojke:

Kommer ihåg när vi träffa honom, vid Ica - vi satt i trappan å köpte tuggummi! <3 Saknar dig Pevvsan, så jävla mkt!! Puss på diig pinglan!

Svar: Kommer också ihåg det, och vi sprang på stan och busa som vanligt den dagen! Och åt på husmans eller vad det heter! Saknar dig massor jag också, inge kul att vi inte umgås som förr. Vi var oslagbara och vi hade alltid så kul ihop! <3 pusselipuss

En annan bild som vi tog samma dag som vi träffa Christoffer, fast här var vi på tågstation ser det ut som!

"without you i will break down and cry" skrev jag på bilddagboken. Du var mitt allt på den tiden :)

Kommentarer
Postat av: Malin

<3 Älskade du, vi var allt tillsammans, saknar dom tiderna, du och jag! <3 Vi gjorde allt och du var verkligen min halva. Det kommer du alltid vara, saknar dig Pevvsan, massviss! Vi färgade alltid håret, hade så kul.. Många bilder och minnen. Snart måste vi ses <3

2011-01-25 @ 19:21:43
URL: http://liiivat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0