Tack, tack mamma och lillebror!!


Fick äntligen armbandet som jag önskat mig så länge!! Säkert typ ett år har jag velat ha det, och nu fick jag det av mamma och lillebror i födelsedagspresent. Var ju inte hemma på min födelsedag så jag har fått saker lite eftersom, men imorrn ska vi fira med tårta och sånt och då får jag present av pappa också :)


Läderarmband från 82 med texten Treat people as you would like to be treated. Karma is only a bitch if you are. Jag sa att om jag inte får den i julklapp eller när jag fyller år så ska jag köpa den själv, men den är snordyr för att vara ett "vanligt" läderarmband tycker jag, 400 kronor kostar det!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Otroligt billigt tycker jag.

2011-01-12 @ 21:13:16
Postat av: Nattis

Fan vad snyggt! Du hittar min postadress på hitta.se, give it to me! ;) :D

2011-01-12 @ 21:16:46
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0