Mitt ständiga jävla hårfärgsproblem


 
Den här hårfärgen på bilderna ovanför ska jag ha igen! Tror jag i alla fall? Det är, typ en helt okej hårfärg helt enkelt. Just nu vill jag ha lite ljusare hår, men inte jätteblont dels för att utväxten inte blir snygg och för att mitt hår slets nå så inåt helvete förra gången. Jag tror jag ska börja göra lite slingor, sen se om det duger eller om jag ångrar mig eller ja, hur jag nu ska ha det. Usch, hårfärg är ett jobbigt problem!
 

 
Såhär som på bilden såg mitt hår ut när det var som allra ljusast. Det här var precis innan jag färgade det brunt. När jag kollar på den här bilden så ångrar jag mig som tusan, för det var verkligen ett impulsbeslut när jag slängde i en ljusbrun färg. Hårfärgen var fin när den var såhär, men jag vet inte om jag egentligen passar att ha så ljust hår. Fast det kan bero på att jag inte är van, har aldrig nånsin haft sådär ljust hår förut. Men tyvärr kommer jag nog aldrig att prova på den där hårfärgen igen, även om jag hade velat. Jag trivdes i ljust hår, det var bara utväxten som var jobbig för den ser seriöst svart ut fast man har ljusbrunt hår egentligen.


Till vänster är mitt hår som det är nu, fast det är väl kanske lite kortare nu för det är toppat en gång efter det där, plus att det är färgat mörkare också. Bilden till höger är mitt hår som det var innan jag började blondera det. Åh vad jag ångrar mig när jag ser hur långt mitt hår var jämfört med hur kort det är nu, kommer ta skitlänge innan det ens blir i samma längd som det var innan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0