Drömhus

I brist på annat har det diskuterats drömhus idag, litegrann. Jag har inget direkt "krav" på hur huset ska se ut utifrån förutom att det ska vara snyggt såklart? Hur många rum och sådär har jag heller inte tänkt på eller nånting. Men jag har ändå en hel del krav haha!


Ska vara en stor tomt i bara gräs (som gärna får klippa sig av sig sjävl) och vitt staket runt hela tomten!
 

I några rum ska det vara mörkt trägolv, googlade och den här färgen heter valnöt, den var snygg.


Det ska vara klinkers i en del rum också, typ kök och hall i alla fall. Och golvvärme ska det vara såklart!
 

Köksinredningen ska vara i trä, alltså skåpen och luckorna och de. Fast det ska helst vara i lite mörkare trä. Exakt hur skåpen och luckorna ska se ut är inte jättenoga, men mörkt trä i alla fall!
 

Resten i köket ska vara enkelt och stilrent. Fast jag vet inte om det här ens passar ihop med en köksinredning i trä, annars får det vara svart köksinredning istället!


Helkaklat badrum med golvvärme ska det vara också. Fast det ska vara helvitt!
 
Nu har jag funderat och letat bilder så jag är slut i skallen! Har inte tänkt på hur allt annat ska se ut, förutöm att jag ska ha en hög säng!! Det är ett måste, för det är snyggt. En hög säng vill jag nog ha innan drömhuset dessutom, för det är nog inte så stor chans att jag nånsin kommer att få bo i mitt drömhus tyvärr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0