En promenad som blev längre än tänkt

Idag vaknade jag typ vid tolv för jag somnade typ fyra imorse haha.. Klockan ett gick jag och Anna ut med hundarna "en sväng". Vi hade inte tänkt gå jättelångt, men vi promenerade runt i skogen och gick sen efter några elledningar och vips så hamnade vi här:

 
Vid fabriken i Norrsundet!


Haha det kändes inte direkt kul, för det är 7 kilometer bilväg till Norrsundet och vi hade liksom gått och irrat omkring i skogen och gått längre än så för att komma dit. Ingen av oss hade skor för att gå så långt, men vi lärade ju som gå vägen hem också. Trodde seriöst aldrig att vi skulle komma fram, men efter nästan tre och en halv timme ute på promenad så var vi hemma! Att vi gått konstant känns också, det hade varit annat om man stannat nån gång på vägen men vi gick verkligen hela tiden.

Så efter en promenad på MINST 1,5 mil var man ju något mör i kroppen. Jag kan knappt gå haha, måste se förjävligt ut. Imorgon kommer väl träningsvärken antar jag ;) Väntar i alla fall på att min kära ska komma hem för han har jobbat över idag. Jag sa att han skulle få göra maten idag för att jag knappt orkar röra mig, men då visste vi inte att han skulle jobba över och jag är så sjukt hungrig nu så jag tar väl på mig det som vanligt.

Har bara vilat mig lite i soffan sen jag kom hem, trodde jag skulle somna direkt. Det ska bli sjukt skönt att få sova inatt :) Jag har inte ens orkat tvätta på våran tvätt-tid idag, så död var jag. Så jag måste ner lite senare och boka om tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0