Nattliga planer och tankar idag igen

- Drömmer om flyttplaner, det är alltid kul!

- Planerar semestern för i år

- Funderar på när jag ska åka hem?

- Bestämt mig för att ta tag i något viktigt imorgon

- Planerar detox för mig och C, som vi bestämt oss för att försöka oss på

- Hur fan kan man vilja fria i Jerry Springers show?! Har kollat på tv11 tidigare och det står på nu, och någon friade nyss. "Klä av er" ropade publiken. Romantiskt? Haha näe.

Det är inte konstigt att jag inte sover ännu, var vaken 5.00-10.00 idag, sen sov jag 10.00-13.30 och jag är inte trött ännu. Men nu lägger jag mig och ställer klockan så att jag inte sover bort dagen. Jag är nästan lite peppad för att vara duktig imorgon, plus att jag ska prova på att laga min absoluta favoritmat! Hoppas den blir nästan lika god som när pappa gör den ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0