Nu har vi en bil igeeen!

Idag kan jag lova att min pojk var pigg när klockan ringde halv sex, han studsa upp ur sängen, väckte Martin (är rätt ofta det är ombytta roller annars) och fråga om han kunde åka med han, plus att han hann med att ge mig fotmassage innan han åkte haha! ;) Trevlig morgon kan man ju säga!

När busen kom hem efter jobbet gick vi och handlade majonäs, för igår när vi skulle handla det så köpte vi aaallt utom majonäs haha! Sen lagade jag mat, hoppade i duschen, Christoffer köpte en bil och vi drog in till stan på Sommarkväll, fast det vart sent med bilköpet så vi kom typ när det var slut så vi gick mest runt och glodde på folk.

Såå nu har vi alltså en bil, och fan vad skönt det känns redan! Ingen skrotbil den här gången, utan en riktigt fin en. Börjar bli Svensson-varning på oss nu säger Christoffer haha. Han ska tvätta den på jobbet imorgon så tänkte vi åka ut så jag får fota den imorgon så han får lite bilder på den :) Viktigt att lägga ut på internet och sånt för pojken ju ;) Jag har gottgjort han med lite massage och han sover som ett litet barn nu och jag äter popcorn i min ensamhet. Ska snart joina honom och sova, imorgon har jag tvättstuga och dessutom har jag tänkt städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0