Ockelbo marknad osv osv

Har haft nå bloggfria dagar så nu blir det stoooruppdatering! Eller så inte. Men i fredags, alltså igår eller så i förrgår om man vill se det så, då åkte jag in till stan med Patric och vi var på Ikea och handlade sen på Willys innan vi for hem. Var på Ikea i två timmar haha! Sjukt var det tar tid när man går runt och kollar. Kom hem efter fem, lagade mat och sen kom herrn hem.

Meningen var att jag och vovven skulle träffa Lina och hennes hund lite senare på dagen. Vi tänkte låta dom bada och så skulle jag följa med till ladugården men det var konstigt väder, regnigt och mulet men varmt typ som det låg åska i luften så jag fick såklart huvudvärk -.- Så blev att vara hemma och ta det lugnt och kika på film med karln istället.



Vi kollade The town för tredje gången men den här gången hann vi faktiskt se klart den ;) Det var en bra film, bättre än jag förväntat mig då det inte direkt är en film som jag kanske skulle kunna tänka mig, men jag skulle faktiskt kunna se den igen. Filmen var typ nästan två timmar, och det blev direkt att sova efter den. Var något död..

Idag, alltså lördag, eller igår kan man ju också säga eftersom klockan är typ morgon, så vaknade vi rätt så sent. Lånade Christoffers pappas bil till Ockelbo för att gå på marknaden. Vi har ju som ingen fungerande bil nu eftersom nån stal den för två veckor sen och när polisen hittade den var den helt slut. Nåja, knallade på marknaden i två timmar och köpte hem lite skrot och sånt. Sen käkade vi innan vi hämtade C's pappa och körde han till Ockelbo.

 
Maaaaat på nå ställe i Ockelbo som jag inte vet vad det heter, men gott var det iaf :)

Vi hälsade på C's farmor när vi kört hans pappa och sen åkte vi hem en sväng igen. Sen hämta hans pappa vid ett-tiden, åka till stan och äta och så hemma nu för typ en halvtimme sen. Är lite trött, har varit igång hela dagen.

Nuuu ska jag äta allergitablett för att jag har klappat på valp idag så jag är som lite allergisk, tål ju inte hundar. Sen krypa ner i sängen och sova. Får se när herrn lägger sig, han är fullt upptagen vid datorn så det kan nog ta ett tag haha. Vart ju en jävla massa text nu trots allt!

 
Christoffers farmors hund Kita, och lille Knodden själv som tränar sitt med hunden fast den syns inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0