Rubrik

Är lite smågrinig efter gårdagens funderingar och sånt, men men ska försöka fixa det där också. Bara att hålla tummarna, det hjälper inte att vara så jävla negativ. Men allt känns långt ifrån roligt.

Jaja, nu orkar jag inte ens vara grinig och negativ nå mer. Igår hämtade pojken upp mig efter jobbet i alla fall, jag hade tvättat och städat men det ser redan ut som skit fastän vi knappt varit hemma igår. Nåja, inte vara negativ var det ju ;) Vi åkte i alla fall till Henke och grillade med honom och Öberg. Sen blev det en sväng upp till Leif och visade nybilen och lite sånt.

Nu funderar jag på att hoppa i duschen eller nått innan jag rastar hunden. Det ösregnar ute så jag vet inte om jag ska pallra mig till Ica och köpa mjölk eller inte? Känns inte skitlockande om jag säger så, även om det är nära. Och jag som skulle fota bilen idag (det blev inte igår), men vädret sätter stopp. Nåja, bara det inte regnar i helgen så är jag nog nöjd antar jag.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du....efter regn kommer sol.

2011-07-16 @ 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0